Easiest Way to Prepare Tasty One pot pasta med kylling

One pot pasta med kylling. One pot meals, som fx denne her skønne one pot cheeseburger pasta, er virkelig i høj kurs herhjemme. Ikke fordi jeg ikke bryder mig om at Nemt og bekvemt og med et minimum af arbejde og opvask. Denne her one pot pasta med kylling og bacon, som jeg lavede til aftensmad forleden aften.

One pot pasta med kylling Smag retten til med salt, peber og evt. mere paprika og servér med lidt friskhakket basilikum på toppen. Hvis det skal gå ekstra stærkt: Skal aftensmaden. Se her hvordan du laver one pot pasta med kylling og grønkål. You can have One pot pasta med kylling using 12 ingredients and 7 steps. Here is how you cook that.

Ingredients of One pot pasta med kylling

  1. You need 350 g of tilbedt kylling.
  2. Prepare 350 g of pasta.
  3. It's 8 of dl bouillon.
  4. You need 80 g of bacon.
  5. It's 2 of løg.
  6. You need 2 of fede hvidløg.
  7. You need 200 g of champignon.
  8. Prepare 200 g of spinat.
  9. It's 2 of tsk timian.
  10. Prepare 2 of tsk oregano.
  11. Prepare 2 of dl fløde.
  12. Prepare of Salt og peber.

En nem opskrift på one pot pasta med kylling. En simpel og velsmagende pastaret, hvor du koger pastaen. "One Pot Pasta" er den nemmeste menu og One Pot betyder, at alt laves færdigt i et fad. Jeg iler med at bringe dig opskriften her. Variér endelig efter hvilke grøntsager du har i dit køleskab.

One pot pasta med kylling step by step

  1. Kyllingen skal være tilberedt og skåret i mundrette stykker. man kan evt. bruge kyllinge rester fra dagen før..
  2. Bencon skæres i mindre stykker og steges sprødt..
  3. Løg og hvidløg hakkes fint..
  4. Champignon renses godt og skæres i kvarte..
  5. Jeg har brugt frosset finthakket spinat, men frisk spinat som hakkes inden det kommes i gryden kan sagtens bruges. Her er er valgte at bruge fuldkornspasta, men jeg benytter også ofte frisk pasta, men skal bare lige være opmærksom på kogetiden..
  6. Fløde og grønsagsbouillon måles af..
  7. Kom alle ingredienserne i en gryde. Lad det koge op og herefter skal det stå og simrer indtil pastaen er kogt perfekt ca. 10 min. Det er en god ide at rør i gryden undervejs. Tilsæt mere væske hvis behovet opstår undervejs, da nogen pastatyper har behov for mere væske..

Jeg har brugt kylling, men du kunne jo sagtens bruge svinekød/mørbrad/koteletter eller hvad du nu ellers. One Pot Pasta er en ret, som alle kan være med på. Jeg har lavet sådan en opskrift før, se her. Man kan virkelig lave sådan en pastaret på mange forskellige måder og med forskellige ingredienser. Denne gang har jeg lavet den med kylling, squash og gulerødder.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Easiest Way to Prepare Tasty One pot pasta med kylling"

Post a Comment