How to Prepare Tasty Sprængt and

Sprængt and. Highspeed / slowmotion optagelse af en and der bliver sprængt med en lille mængde sprængstof. Dansk Sprængnings Service tilbyder nu lækre madretter. Opskriftstype: Sprængt kød: Få mørt kød nemt.

Sprængt and From Mary Poppins Returns to "His Dark Materials," take a look back at the TV and movie roles of Lin-Manuel Miranda and the stars of Also Known As: Befrielsesbilleder: Sprængt nakke See more ». sprængt. Подобные фразы в словаре датский английский. en Rather, I suspect he was blessed with both persistence and personal strength beyond his natural capacity, that he then "in the strength. Sprængt and får en helt særlig smag og konsistens − salt, mør og meget lækker. Listen to the best Sprængt shows. You can cook Sprængt and using 9 ingredients and 9 steps. Here is how you cook that.

Ingredients of Sprængt and

  1. Prepare 1 of and Jeg brugte en på ca 4 kg - havde optøet den over 3 dag I fryser.
  2. It's of Saltlage.
  3. You need 200 g of salt pr liter vand - Jeg tilberedte 6 l.
  4. Prepare 25 g of sukker pr liter vand.
  5. Prepare of Evt saltpeter - det kan købes hos dansk hjemmeproduktion i en saltblandning - Jeg brugte ca 100 g til 6 l vand.
  6. It's 1/2 of hvidkål.
  7. Prepare 2 spsk of kommen.
  8. It's 1/2 of citron.
  9. Prepare of Salt og peber.

Mail box blown by fire works. Need the translation of "Sprængt" in English but even don't know the meaning? Use Translate.com to cover it all. Free online translation from French, Russian, Spanish, German, Italian and a number of other languages into English and back, dictionary with transcription, pronunciation, and examples of usage.

Sprængt and instructions

  1. Ja jeg læste min Mor’s opskrift som hun åbenbart har fra John Price! Og så var det jo bare at gå I gang..
  2. Jeg kogte saltlage 6 l kom I stor gryde - afkølede helt! Så kom den optøet and i - husk den skal være helt dækket - Jeg lagde en tung flise på anden så den blev holdt nede!.
  3. Anden stod så koldt - Jeg har ekstra køleskab som jeg havde plads i! I opskriften står 6-8 timer - Jeg gav min and 2 døgn - den var meget stor..
  4. Anden tages op af lagen - hvidkål skæres i mindre stykker og dampes I lidt vand sammen med kommen! Det skal blot falde sammen - anden blev så fyldt med kål og smurt med citron saft. Herefter blev den pakket ind i dobbelt folie!.
  5. Så I ovnen ved 160 grader - Jeg havde den I min damp ovn som jeg satte på 100% fugt! Den stod i 5 timer efter 3 timer skruede Jeg ned til 150 grader!.
  6. Jeg lod den afkøle helt inden den kom ud af folie - den duftede vidunderligt!!.
  7. Jeg parterede anden da den var kold - anbragte så al kødet i en bradepande bekældt med bagepapir..
  8. Jeg varmede den ved 165 grader I ca. 1 time og med 60 % fugt i ovnen. Jeg smurte lidt af andenfedtet på kødet..
  9. Anret - jeg serverede med flødepeberrod, ovnstegte kartofler og rødbeder samt hjemme syltede asier!.

I går fik vi en af mine yndlings-mormor-klassikere; sprængt and med peberrodssovs. Mange tror, at det er besværligt at sprænge kød, men det er absolut ikke tilfældet. Nogle gange er sprængning ikke den optimale løsning. f.eks. her hvor der ligger en række kabler direkte oven på det objekt der skulle have været sprængt. Translation for 'sprængt' in the free Danish-English dictionary and many other English translations. Stream millions of tracks and playlists tagged sprængt from desktop or your mobile device.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "How to Prepare Tasty Sprængt and"

Post a Comment