Recipe: Perfect Dyrekølle med kirsebær

Dyrekølle med kirsebær. Gnid køllen med knust enebær, salt og. Dæk kødet med tynde spækskiver, der. Blogger og kogebogsforfatter Ditte Julie Jensen deler ud af sin passion for kager og desserter der ikke bare skal smage godt, men også se godt ud.

Dyrekølle med kirsebær Kraftig chokolade kombineres med Amarena kirsebær, syrlige solbær og ristede hasselnødder i Andrea & Jespers nytårskage - Få opskriften her Amarenakirsebær møder mørk mælkechokolade, og sød tærtemagi opstår. Ikke kun er jeg forelsket i den hypnotiserende chokoladespiral. You can cook Dyrekølle med kirsebær using 8 ingredients and 7 steps. Here is how you cook that.

Ingredients of Dyrekølle med kirsebær

  1. You need 1 of udbenet dyrekølle.
  2. You need 50 g of Smør -.
  3. Prepare 2-3 of dl dyrefond.
  4. You need of Kirsebær eddike.
  5. It's of Cherry herring.
  6. It's 2 of dl fløde.
  7. You need of ca 40 stk kirsebær måske lidt mere helst med stilk.
  8. Prepare of Salt og peber.

Dyrekølle med tranebærkompot er en klassisk opskrift, med elementer som alle vil elske. Glæd dig til at sætte tænderne i tranebærkompotten, saucen, ovnstegte dyrrekølle og de smørstegte kartofler! Pynt med kirsebærspyddet, og nyd den med det samme uden at Hæld Giandujacremen i et højt glas. Chokolademousse med fløde og dejlige kirsebær.

Dyrekølle med kirsebær instructions

  1. Man kan stege køllen hel - jeg valgte at udbene, så bliver der 3 stege klump, fladsteg og inderlår - jeg følger det store ben med kniv(nøglebenet) og fjerner det, så følger jeg hinden mellem klump og fladsteg. Det samme med lårtunge - altså følg vinderne! Jeg mangler fortsat lidt træning så der blev et par ekstra stykker!.
  2. Du kan koge fond på ben små kød og hinder - jeg har et helt dyr så jeg koger på hals og evt bov (du kan også købe en færdig fond).
  3. Smelt en god klat smør på pande eller stor gryde - jeg har en støbejernsgryde på grillen - men du kan gøre det samme på komfur. Brun på alle sider kom salt og peber på - læg så i fad - det kan gøres i god tid..
  4. Steg så færdig enten på grill eller i ovn 200 grader. Klumpen skal have længst tid ca 25-30 min så steg den i ca 10 min og kom de andre stykker kød i fadet eller på grill - kerne temp 60 grader. Skal hvile i ca 15 min..
  5. Sauce tilberedes af fond, fløde lidt kirsebæreddike smagt til med salt og peber og lidt cherry herring - kan evt jævnes med lidt mel..
  6. Kog kirsebær i lidt vand tilsat en god klat smør og lidt sukker - det skal kun være et opkog lad dem hvile I lagen I ca 5 min..
  7. Skær kød ud - anret med lidt sauce og kirsebær - server ekstra sauce ved siden og små nye kogte kartofler.

Bestemt en af af sommerens bedste desserter. Bland kirsebær og kirsebærvand i, og fyld massen i kageringene. Stil minilagkagerne et koldt sted indtil servering. Kan efter ønske pyntes med friske kirsebær. KIRSEBÆR CUPCAKES 🍒 Kunne det friste med søndags cupcakes? 😉 De her er med kirsebær, citron og.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Recipe: Perfect Dyrekølle med kirsebær"

Post a Comment