Recipe: Delicious Grillet laks med Karl Johan

Grillet laks med Karl Johan. Fersk røget laks fyldt med blandet salat, toppet med syltet rødløg, citronella, rosa peberbær og stenbiderrogn. Filmen er laget for Frøya Salmon Norges gladeste matblogg. Gladkokken har på kort tid blitt en av Norges mest populære matbloggere.

Grillet laks med Karl Johan Han mangler én ingrediens, du få vel se hva den ingrediensen er som mangler selv! Grillet gedeost med rødbeder, granatæble og nødder. ny. Grillet laks i folie med søt og litt spicy rub er perfekt sommermat! You can cook Grillet laks med Karl Johan using 8 ingredients and 3 steps. Here is how you cook that.

Ingredients of Grillet laks med Karl Johan

  1. It's 1 stykke of laks - jeg vælger som udgangspunkt helst et stykke og ikke stykker - syntes jeg har bedre mulighed for perfekt stegning - du finder opskrift på min profil.
  2. Prepare of Karl Johan eller andre rørhatte.
  3. You need 1-2 of porre.
  4. It's 1 fed of hvidløg.
  5. You need 30-50 g of Smør.
  6. It's of Salt og peber.
  7. Prepare of Lidt fløde.
  8. Prepare of Lidt citronsaft.

En frisk salsa av vannmelon og mango er perfekt tilbehør når man lager laks i folie på grillen. Tørk fisken med litt kjøkkenpapir, og pensle den med olje. Dryss over rubben slik at krydderet dekker hele fileten på kjøttsiden. Denne lækre opskrift med laks, serveres med asparges og dildhollandaise.

Grillet laks med Karl Johan step by step

  1. Jeg tilbeder på grill hvor jeg har en støbejernsgryde. Steg laksen som beskrevet i opskrift - gryden varmes op og smør smeltes..
  2. De rengjorte svampe skæres I skiver - det samme med porre og hvidløg - sauter porre og hvidløg et par min tilsæt svampe - sauter nogle min 5-8 min.
  3. Tilsæt salt og peber og fløde kog sammen - smag til med Lidt citronsaft - anret server evt med små kartofler ved siden af.

Grill kun laksen på skindsiden for at opnå det bedste resultat! La skinnet sitte på fisken, da holder den godt sammen under grillingen. Tilsæt til sidst de fint hakkede urter, og smag evt. til med lidt citronsaft. Dryp lidt citronsaft over, og servér med sød-kartoffel sommersalat. Morgonen snackade med Karl-Johan innan avresan.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Recipe: Delicious Grillet laks med Karl Johan"

Post a Comment